روش های فعال سازی صدقه پیامكی برای مشتركان ایرانسل
مدیركل هماهنگی امور اجرایی مشاركت های مردمی كمیته امداد با اشاره به ایجاد تغییرات در قوانین اپراتورهای تلفن همراه در مورد خدمات ارزش افزوده، اظهار داشت: مشتركان ایرانسل جهت راه اندازی مجدد صدقه پیامكی باید حساب «اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا» را برای سیم كارت خود فعال كنند.
به گزارش تعمیر تلفن به نقل از ایسنا، سیداحسان گتمیریان از ایجاد تغییرات در سامانه صدقه پیامکی ۸۸۷۷ برای مشترکان تلفن همراه اطلاع داد و اظهار داشت: به دنبال تغییر قوانین خدمات ارزش افزوده از جانب وزارت ارتباطات، اپراتور ایرانسل هم تمامی سرویسهای مبتنی بر محتوا (اطلاع رسانی، فرهنگی، خبری و...) و سرویسهای موضوعی همچون سامانه صدقه پیامکی را برای مشترکان به حالت تعلیق درآورده است و از این پس شارژینگ تمام خدمات vas به جای حساب اصلی سیمکارت کاربران از راه حساب «اعتبار خدمات مبتنی بر محتوای» آنها انجام می شود.
مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه سرویس صدقه پیامکی بعنوان یکی از روش های نوین جذب صدقات مردم با قوت در حال اجرا و بهره برداری است، افزود: مشترکان اپراتور ایرانسل می توانند بعد از فعال سازی «حساب اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا» برای سیم کارت خود، بدون استفاده از اینترنت و گوشی هوشمند فقط با ارسال عدد صفر به سر شماره ۸۸۷۷ نسبت به فعال سازی مجدد صدقه پیامکی خویش را اقدام نمایند.
وی درباره سایر روش های فعال سازی سرویس صدقه پیامکی اظهار داشت: مشترکان اپراتور ایرانسل همینطور با بهره گیری از شماره گیری کد دستوری #۱۱*۵۵۵* (مشترکان اعتباری ایرانسل) و یا رفتن به اپلیکیشن «ایرانسل من» می توانند حساب محتوایی خویش را مدیریت کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، گتمیریان افزود: مبالغ صدقات تابحال در قبض دوره ای مشترکان دائمی اپراتورها، تحت عنوان «کمک های مردمی» محاسبه و برای مشترکان اعتباری هم از شارژ روزانه کسر می شد که این روال به دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات) تغییر کرده است.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب