براساس نظرسنجی رگولاتوری؛
ایرانسل برترین شركت اینترنت بی سیم ثابت در كسب رضایت كاربران
تعمیر تلفن: بر طبق نظرسنجی رسمی وب سایت رگولاتوری، ایرانسل، رتبهی برترین ارائه دهندهی خدمات اینترنت بی سیم ثابت از نگاه كاربران را به دست آورد.
به گزارش تعمیر تلفن به نقل از مهر، برمبنای آخرین گزارش انتشار یافته در وب سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، مربوط به ۶ ماههی نخست سال ۱۳۹۹، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل موفق شده است تا با کسب بهترین شاخص در امتیازدهی رضایت کاربران، رتبهی نخست را به خود اختصاص دهد. نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در نظرسنجی رضایت کاربران، شاخص ۱۲.۵۲ و رتبهی نخست را به دست آورده و شرکت ارتباطات مبین نت نیز در رتبهی دوم قرار گرفته است. «سامانهی ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزهی خدمات فناوری اطلاعات» از وب سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، به آدرس itmon.cra.ir/Satisfaction قابل دسترسی است و کاربران اینترنت پرسرعت بی سیم ثابت (TD-LTE)، اینترنت پرسرعت ثابت (X-DSL) و اینترنت ماهواره ای می توانند از این طریق، میزان رضایت خودرا از شرکت خدمات دهنده، ثبت کنند. ایرانسل خدمات اینترنت پرسرعت بی سیم نسل ۴ و ۴.۵ ثابت (TD-LTE) خودرا بعنوان گسترده ترین ارائه دهندهی این خدمات در ایران، مردادماه ۱۳۹۵ به صورت رسمی و تجاری راه اندازی نمود. اینترنت نسل ۴ و ۴.۵ ثابت یا TD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت است و بهترین گزینه بی سیم برای تامین اینترنت سازمان ها، مؤسسه ها، شرکت های تجاری و منازل مسکونی محسوب می شود. این سرویس در مقایسه با سایر خدمات اینترنت ثابت همچون Dial-up، ADSL و WiMAX تجربه سرعت بسیار بالاتری را برای کاربر به ارمغان می آورد و محدودیت هایی مانند فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و ضرورت وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالایی در آپلود و دانلود برخوردارست.
منبع: fixtel.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب