افزایش ۱۱ درصدی شكایات درحوزه تلفن ثابت
به گزارش تعمیر تلفن شكایت های ثبت شده از هر یك از اپراتورها در حوزه تلفن همراه حاكی از افزایش ۲.۷ درصدی شكایات و در حوزه تلفن ثابت حاكی از كاهش ۱۱ درصدی شكایات در آذرماه نسبت به شهریور امسال است.
به گزارش تعمیر تلفن به نقل از ایسنا، اداره كل حفاظت از حقوق مصرف كنندگان معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گزارش ماهانه سامانه ثبت و پاسخگویی به شكایات مشتركان خدمات ارتباطی (سامانه ۱۹۵) تا آخر آذرماه سال جاری را منتشر نموده است.
مقایسه شكایات ثبت شده در حوزه تلفن همراه كه ۲۹۲۰ مورد در آذرماه بوده، در مقایسه با شهریورماه سال جاری و ۲۸۴۳ شكایت، حاكی از افزایش ۲.۷ درصدی شكایات است. همینطور در حوزه تلفن ثابت، تعداد شكایات در آذرماه سال جاری، ۱۷۹۰ عدد بوده كه در مقایسه با آمار ۱۶۱۴ شكایت در شهریورماه، ۱۱ درصد افزایش داشته است.
مهم ترین نتایج حاصل از تحلیل داده های استخراج شده از همراه اول از آن حكایت می كند كه در آذرماه در حوزه تلفن همراه ۱۵۳۵ شكایت ثبت شده كه ۲۴.۲ درصد شكایات مربوط به عدم آنتن دهی بوده كه در آذرماه نسبت به آبان ماه و مهرماه كاهش داشته است. تعداد شكایات رسیدگی شده در آذرماه نسبت به آبان ماه ۳۶.۴ درصد كاهش داشته، درحالی كه تعداد شكایات ثبتی در همین بازه ۲۲.۹ درصد كاهش داشته است. باتوجه به این آمار می توان نتیجه گرفت عملكرد این اپراتور در رسیدگی به شكایات در آذرماه نسبت به آبان ماه كاهش ۱۳.۵ درصدی داشته است.
این در شرایطی است كه مقایسه شكایات ثبت شده در حوزه تلفن همراه اپراتور همراه كه ۱۵۳۵ مورد در آذرماه بوده، در مقایسه با شهریورماه سال جاری و ۱۴۲۸ شكایت، حاكی از افزایش ۷.۴ درصدی شكایات است.
مهم ترین نتایج حاصل از تحلیل داده های استخراج شده از ایرانسل از آن حكایت می كند كه در آذرماه در حوزه تلفن همراه ۱۲۶۴ شكایت ثبت شده كه ۴۰.۹درصد شكایات مربوط به پیامك متنی بوده و در آذرماه نسبت به آبان ماه و مهرماه افزایش داشته است. تعداد شكایات رسیدگی شده در آذرماه نسبت به آبان ماه ۱۳.۱ درصد افزایش داشته، در حالیكه تعداد شكایات ثبتی در همین بازه ۱۱.۲ درصد افزایش داشته است. با عنایت به این آمار می توان نتیجه گرفت عملكرد این اپراتور در رسیدگی به شكایات در آذرماه نسبت به آبان ماه افزایش ۱.۹ درصدی داشته است.
این در شرایطی است كه مقایسه شكایات ثبت شده در حوزه تلفن همراه اپراتور ایرانسل كه ۱۲۶۴ مورد در آذرماه بوده، در مقایسه با شهریورماه سال جاری و ۸۸۸ شكایت، حاكی از افزایش ۴۲ درصدی شكایات است.
مهم ترین نتایج حاصل از تحلیل داده های استخراج شده از رایتل از آن حكایت می كند كه در آذرماه در حوزه تلفن همراه ۱۵۶ شكایت ثبت شده كه ۴۰.۴ درصد شكایات مربوط به خدمات مالكیت و سیمكارت بوده و در آذرماه نسبت به آبان ماه و مهرماه كاهش داشته است. تعداد شكایات رسیدگی شده در آذرماه نسبت به آبان ماه ۳۴.۱ درصد كاهش داشته، درحالی كه تعداد شكایات ثبتی در همین بازه ۲۳.۹ درصد كاهش داشته است. باتوجه به این آمار می توان نتیجه گرفت عملكرد این اپراتور در رسیدگی به شكایات در آذرماه نسبت به آبان ماه كاهش ۱۰.۲ درصدی داشته است.
این در شرایطی است كه مقایسه شكایات ثبت شده در حوزه تلفن همراه اپراتور رایتل كه ۱۵۶ مورد در آذرماه بوده، در مقایسه با شهریورماه سال جاری و ۲۹۴ شكایت، حاكی از كاهش ۴۶ درصدی شكایات است.
مهم ترین نتایج حاصل از تحلیل داده های استخراج شده از مخابرات از آن حكایت می كند كه در آذرماه در حوزه تلفن ثابت ۱۷۲۲ شكایت ثبت شده كه ۹۳.۹ درصد شكایات مربوط به پشتیبانی و عرضه خدمات بوده و در آذرماه نسبت به آبان ماه افزایش داشته است. تعداد شكایات رسیدگی شده در آذرماه نسبت به آبان ماه ۳۲.۴ درصد افزایش داشته، درحالی كه تعداد شكایات ثبتی در همین بازه ۲۹.۲ درصد افزایش داشته است. با عنایت به این آمار می توان نتیجه گرفت عملكرد این اپراتور در رسیدگی به شكایات در آذرماه نسبت به آبان ماه افزایش ۳.۲ درصدی داشته است.
این در شرایطی است كه مقایسه شكایات ثبت شده در حوزه تلفن ثابت شركت مخابرات كه ۱۷۲۲ مورد در آذرماه بوده، در مقایسه با شهریورماه سال جاری و ۱۵۶۳ شكایت، حاكی از افزایش ۱۰ درصدی شكایات است.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب