مدیر كل ارتباطات و اموربین الملل شركت مخابرات:

با اهمیت ترین عامل اثربخشی كارهای روابط عمومی باور و پویایی است

با اهمیت ترین عامل اثربخشی كارهای روابط عمومی باور و پویایی است مدیر کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات اظهار داشت: با اهمیت ترین عامل اثربخشی کارهای روابط عمومی باور و پویایی است.


به گزارش تعمیر تلفن به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام مدیر کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات در یادداشتی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نوشت: «روابط عمومی مغز متفکر، گوش شنوا، چشم بینا، زبان گویا، دست اجرا و قلب تپنده یک سازمان است، جملاتی زیبا که در عمل، در سازو کارهای اداری بطور کامل محقق نمی گردد. یکی از با اهمیت ترین عوامل برای توسعه روابط عمومی تاثیر گذار، باوراست. باور به قدرت روابط عمومی در ایجاد تغییر و کنش از جانب رهبران سازمانی در درجه اول و بعد از آن اداره کنندگان و کارشناسان روابط عمومی. این که ما بتوانیم از یک روابط عمومی راکد، عبور نماییم و با روابط عمومی توجیه گر خداحافظی گام مهمی است، تا در چینش پازل سازمانی جزو بخش های اصلی و تاثیر گذارسازمان باقی بمانیم. به زبان ساده اگر حذف روابط عمومی بهر دلیلی کَمیت سازمان را لنگ کرد و مسیر حرکت را متزلزل. آن وقت است که می توانیم ادعا نماییم از کَمیت گرایی فاصله گرفته ایم و در جهت رسیدن به فضای حرفه ای روابط عمومی در تلاشیم. از سویی دیگر باتوجه به شرایط فعلی جامعه در حوزه اقتصاد، سیاست و فرهنگ. هر روز سازمان ها و شرکتها شامل خصوصی و دولتی با بحران ها و چالش های فراوانی مواجه اند که در این مواقع، نقش روابط عمومی آن لاین و گوش به زنگ، خودنمایی می کند. همین طور درباره ارتباطات درون سازمانی و نقش روابط عمومی لازم است بگویم، اگر در راه شناخت نیازهای نیروی انسانی و رفع مشکلات آنها حرکت نکنیم. در دراز مدت، راندمان پوسته ای و گزارش محور، جایگزین نگاه های عمیق و آینده نگر خواهد شد و ما را از هداف اصلی شرکت، دورخواهدکرد. درباره ساختار درونی روابط عمومی ها هم نکاتی قابل توجه است. هر سازمانی که در روابط عمومیش مهر و صفا و کوشش برای حرکت تیمی وجود نداشته باشد؛ رو به اضمحلال خواهد رفت، چونکه کار در این عرصه انگیزه و عشق می خواهد و آدم های پای کار. عرصه ای که مدیریت و در عین حال رهبری درآن عزمی جزم و صبر ایوب می خواهد تا در مقابل هر مدل انتقاد، پیشنهاد و حوادث غیر مترقبه، خم به ابرو نیاوری، مهارت حل مسئله داشته باشی و بتوانی با گرفتن بهترین تصمیم ها و پاسخگویی (آن هم در زمان مناسب)، مشاور واقعی مدیریت یک شرکت باشی. در این میان، واحد ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران هم بعنوان عضو کوچکی از خانواده مخابرات، در راه روابط عمومی تجاری و پویا و درعین حال خدمت رسان به مردم ایران اسلامی در حال حرکت است و دراین سالهای سخت وپر فراز و نشیب، به حد بضاعت، توان خودرا به کار گرفته است تا با شناسایی نیازهای مشتریان و ذینفعان و انتقال آن به بخش های مرتبط، مسیر حرکت و سرعت انجام کار را آسان کند و در عین حال برند شرکت مخابرات ایران را سرپا نگه دارد و شاید هم پر آوازه کند. البته این نکته هم قابل توجه است که در بسیاری موارد این واحد، علاوه بر انجام وظایف خود، نگاه فراگیر به بخش های مختلف شرکت دارد و با پوشش کارهای بر زمین مانده، برای حرکت رو به جلو و پایدار، تلاش می کند. همین طور توجه به حوزه روابط عمومی در استانها، از دیگر محورهای مهم کار در روابط عمومی شرکت مخابرات ایران است. تا مسئولان شرکت درجریان موفقیت ها و احیانا کم و کاستی های خدمات استانی قرار گیرند، حوزه ای که همیشه در تصویری نامعلوم کمتر به آن پرداخته شده است. بدین منظور روابط عمومی شرکت مخابرات ایران درتلاش است مردم ایران را در یک قاب واحد، برای خدمت رسانی و پاسخگویی ببیند و یاری دهنده خدمتگزاران این شرکت باشد تا به مدد حضرت حق، مسیر عدالت ارتباطی و کاهش شکاف امکانات را به حداقل ممکن برساند. در آخر خدا را شاکرم که به مدد همکاران عزیزم درحوزه ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران، تلاش نموده ایم وزنه خدمت رسانی و کوشش برای توسعه ارتباطات کشور را هر روز سنگین تر نماییم و با ایجاد خلاقیت و نوآوری، پاسخگوی ذینفعان محترم باشیم. از همه همکارانم درحوزه ارتباطات و اموربین الملل و روابط عمومی مناطق مخابراتی شرکت مخابرات ایران بواسطه تلاش در راه حرفه ای شدن و کسب رتبه های اول ارزیابی دوره های اخیر شرکت مخابرات ایران، تشکر می ۰کنم. همین طور از مدیران دلسوز و تلاشگر که همیشه مشوق و تسهیل کننده کارهای واحد ارتباطات و امور بین الملل، بوده اند کمال تشکر را دارم».

1400/02/28
14:04:53
0.0 / 5
1416
تگهای خبر: ارتباطات , خدمات , شركت , مخابرات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل