چرا بعضی از اینترنت مخابرات ناراضی هستند؟
معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات با اشاره به علل نارضایتی کاربران از سرعت اینترنت تصریح کرد: سرمایه گذاری در بخش اینترنت ثابت شرکت مخابرات راهکاری برای افزایش رضایت مندی است.
به گزارش تعمیر تلفن به نقل از ایسنا، داوود زارعیان ضمن اشاره به سرمایه گذاری های صورت گرفته بخش اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات اظهار داشت: این شرکت پس از خصوصی سازی حدود ۱۰ میلیون پورت اینترنت پرسرعت نصب کرد، حال آنکه این رقم در سالهای پیش از خصوصی سازی حدود ۱۵۰ هزار پورت بوده است.
وی با تاکید براینکه این شرکت در ۹۰ درصد بخش ها می تواند اینترنت با سرعت مناسب در اختیار مشترکین قرار دهد، به علل نارضایتی کاربران از سرعت اینترنت پرداخت و چگونگی درخواست خود مشترک را یکی از علل نارضایتی کاربران عنوان نمود و اظهار داشت: مشترکینی داریم که سرعت اینترنت ۵۱۲ کیلوبیت برثانیه و یک مگابایت تقاضا می کنند و طبیعی است با این سرعت پایین، حجم بیشتری دانلود و آپلود میسر نمی گردد ازاین رو نارضایتی به وجود می آید.
معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات عامل مهم دیگری که در نارضایتی کاربران نقش دارد را بی اطلاعی مشترکین از اتمام حجم اینترنت دانست و اضافه کرد: دسته دوم مشترکین ناراضی کسانی هستند که سرویس را از مخابرات یا FCP ها دریافت نمودند و در میان ماه حجمشان به اتمام رسید و نمی دانند و یا نمی خواهند حجم جدید خریداری کنند، در نتیجه سرعتشان به ۱۲۸ کیلوبیـت برثانیه می رسد و فکر می کنند که اشکال از شبکه مخابراتی است، حال آنکه اشکال در اکانتی است که شارژ نشده و دارند استفاده می نمایند و امکان دارد مشترک ناراضی باشد.
طبق اعلام شرکت مخابرات ایران، زارعیان یکی دیگر از علل کاهش سطح رضایت مشترکین را افزایش مصرف در دو سال گذشته عنوان نمود و اظهار داشت: بعد از کرونا مصرف اینترنت افزایش پیدا کرده وتقاضای کاربران برای سرعت اینترنت هم حدود چهار برابر شده است و این مورد بار زیادی را بر شبکه ارتباطی بوجود آورده و باعث کمبود پهنای باند در بعضی از ساعات شبانه روز شده که این امر بر سرعت اینترنت اثرگذار ابوده و نارضایتی را به دنبال داشته است.
وی با تکیه بر این که ما به دنبال بهبود پاسخگویی به مشترکین هستیم، اظهار نمود: برای رفع مشکلات مشترکین، مراکز پاسخگویی ۲۰۲۰ متمرکز و تجهیز شده و تعداد پاسخگویان افزایش پیدا کرده است. سیستم های این بخش تکمیل شده و همچنان هم این بخش درحال توسعه است تا سرعت پاسخگویی افزایش یابد. سرعت پاسخگویی به مشکلات مردم در اولویت فعالیتهای این شرکت است و برای پاسخگویان و مراکز تماس شاخص هایی برای رسیدگی به سوالات و مشکلات تعیین شد تا برای رفع مشکلات اقدام مطلوب صورت گیرد.
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب