سه شاهین طلایی تبلیغات ایران برای همراه اول
تعمیر تلفن: همراه اول سه تندیس شاهین طلایی در بخش های تبلیغات حمایتی، ترویج فروش و مسئولیت های اجتماعی سومین جشنواره تبلیغات ایران را از آن خود كرد.
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سیار ایران، مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران، با رویكرد «ملی» و بعنوان بزرگترین رویداد رقابتی تبلیغاتی كشور، عصر روز دوشنبه ۱۴ اسفند با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت، محمد سلطانی فر معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد حیدری مدیر كل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اساتید دانشگاه و فعالان حوزه تبلیغات در دانشگاه تربیت مدرس برگزار گردید.
دكتر نوبخت در این همایش ضمن اشاره به اهمیت تبلیغات، اضافه كرد: امروزه همه كشورها بر مبنای مفهوم توسعه یافتگی تعریف می شوند و هر كشوری كه توسعه یافته تر باشد، جایگاه بالاتری هم دارد.
سخنگوی دولت با اشاره به هدف چشم انداز ۲۰ ساله (افق۱۴۰۴) در جهت كسب جایگاه اول منطقه، تصریح كرد: این مورد یك انتخاب نیست، یك اجبار است و با عنایت به شایستگی های علم و فناوری ایران، باید از همه ظرفیت ها برای رسیدن به آن بهره برد و دولت تبلیغات را از این جهت كه ظرفیت های ملی را نشان می دهد، ارج می نهد.
همراه اول در این جشواره تندیس شاهین طلایی بخش «تبلیغات حمایتی» برای پشتیبانی از تیم ملی فوتبال در جام جهانی، شاهین طلایی بخش ترویج فروش برای سه اثر (فرمول یك، دور دوستاتو خط بكش، اپلیكیشن همراه من ) و شاهین طلایی بخش «مسئولیت های اجتماعی» را به دست آورد.
جشنواره تبلیغات ایران بزرگ ترین رویداد رقابتی تبلیغات ایران است كه مأموریت خویش را داوری در مورد فعالیت های تبلیغاتی كشور بر پایه استانداردهای علمی قرار داده و در شاخه های فعالیت اسپانسرینگ(حمایت مالی)، فعالیت های ترویج فروش، تبلیغات مستقیم و فروشندگی شخصی، اشخاص حقیقی، دیداری و شنیداری شامل رادیویی، فیلم تبلیغاتی فرهنگی، فیلم تبلیغاتی صنعتی، تیزر تلویزیونی فرهنگی، انیمیشن تلویزیونی، تیزر تلویزیونی (تجاری)، شاخه تبلیغات چاپی و معماری تبلیغاتی و شاخه طراحی برند و برندینگ برگزار می گردد.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب