این تردمیل سرعت خویش را با دویدن کاربر تنظیم می کند

این تردمیل سرعت خویش را با دویدن کاربر تنظیم می کند به گزارش تعمیر تلفن، باآنکه تردمیل های معمولی به شما این امکان را می دهند که سرعت دویدن خویش را تغییر دهید، اما برای انجام این کار باید به صورت مکرر دست خویش را پایین بیاورید و دکمه های کنترل را بزنید. اما حالا تردمیل کیکر ران جایگزین مناسب تری را عرضه می دهد، به این صورت که به صورت خودکار سرعت خویش را متناسب با سرعت دویدن کاربر تنظیم می کند.


به گزارش تعمیر تلفن به نقل از ایسنا، در حال حاضر تردمیل های دستی غیر موتوری وجود دارد که تسمه در پاسخ به سرعت تغییر کاربر روی آنها حرکت می کند. از آنجاییکه آنها فاقد موتور هستند، گزینه ای جهت استفاده از این دستگاه ها در حالت سنتی تر وجود ندارد.
به نقل از نیواطلس، تردمیل کیکر ران(Kicker run) که توسط شرکت Wahoo Fitness ساخته شده است به شما امکان می دهد هر دو روش را در پیش بگیرید.
در حالت پیش فرض، تسمه تردمیل با سرعت معینی حرکت می کند تا وقتی که دونده از کنترل های کنسول یا دستگاه تلفن همراه متصل به بلوتوث خود برای تنظیم دستی استفاده نماید. حداکثر سرعت آن ۲.۲۸ کیلومتر بر دقیقه است.


در حالت دویدن آزاد(RunFree) تردمیل، یک سنسور نوری یکپارچه به صورت مداوم فاصله بین دونده و کنسول را کنترل می کند. در عرض چند میلی ثانیه از نزدیک تر شدن با افزایش سرعت یا دورتر شدن با کاهش سرعت، سنسور به صورت خودکار موتور تسمه را فعال می کند تا بر مبنای آن سرعت خویش را کاهش یا افزایش دهد.
در نتیجه، کاربر بدون توجه به سرعت دویدن، همیشه در مرکز قرار می گیرد.


1403/07/21
13:20:39
0.0 / 5
58
تگهای خبر: بلوتوث , تلفن , تلفن همراه , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳

تعمیر تلفن

fixtel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت تعمیر تلفن محفوظ است

تعمیر تلفن

تعمیر تلفن، تعمیر موبایل